18 February 2008

2008 日本東北 【松島 住宿】- 一個字~ 正!



路線圖 

香港
仙台 
松島
石卷
山形市
寒河江
銀山溫泉
最上峽
藏王 
 
山寺
仙台
香港

Day 3: 松島 住宿 2008.01.22 


完成幾個景點,約五點就去到酒店check-in。小松好風亭,位於「高地」。酒店有兩個地方泊車,一係正正門口(得幾個位),或者
山腳的一個大點的停車場。不過後者要拉行李上斜路,都幾斜的。好彩我地去到的時候,門口剛好有一個位。

Check-in的姐姐英文不錯,填表的時候問我地可唔可以留地址,原來係想寄封多謝信答謝顧客。   
房租是包一節45分鐘的貸切風呂,check-in時book埋。有兩個貸切風呂,一個大啲靚啲連浴室的離れ湯庵,可惜已經full booking
。另一個
朝日見の湯望落都唔差,不過無浴室。兩間都有景睇,選晚間時段的就賞月,日頭就賞景。見reception棟個牌話17:33月出,明早06:49日出。好似睇日出正啲喎,早就早啦,揀了06:00 - 06:45的一節。


送我地上房的姐姐雖然英文唔得,不過都好落力,問完我地幾點食晚飯和明天早餐,見我地想飲sake都盡力介紹不同口味的。安定好之後,就去飲welcome drink。其實係享餐廳內有咖啡,茶,橙汁,思樂冰咁既自斟飲料。歎咗杯咖啡後,享lobby巡咗一陣,就返上房等19:30食晚飯。

未夠鐘已經set定檯,開始一盤二盤拎入來,啲菜式有凍又有熱,食到亂晒龍兼食唔切。天婦羅明明暖的,因為掛住食其他嘢搞到凍晒。又掛住玩煎豚肉,搞到魚生個盤(一舊冰)溶晒。真係唔識歎和式料理。眾多碟頭當中,最鍾意個焗蠔和甜品。

食完差不多九點,睇房內的酒店資料書先知,除咗大浴場和貸切風呂,仲有露天足湯。於是,坐一陣後的節目就係去曬住月光浸足湯。當晚咁啱係初十五,月圓之夜,啱晒。
間房都望到月亮,仲搭棵鬼異綠色的松樹。

個足湯十點關閉,夜夜地兼好凍,得我地兩個浸。可惜水的溫度比想像低,個身鬼咁凍,不太過癮。所以浸了一陣就回巢。一直以為哩個旅程好多空閒時間,可以好早睡,但結果都搞到成十二點先睡。第二朝仲要早起呀嘛~

第二朝05:15,居然起到身,不過天黑黑,睇唔睇到日出架?沖身執架撐,06:05落樓去reception拎鎖匙,入到裡面,細細地的更衣室,有廁所。玻璃
門拉開,行幾步就跳到落去。左邊一忽位可以企享到浸。浸下浸下,慢慢開始天光啦,真係好爽

浸完返去房,天繼續光,可以望到幾個島和福浦橋。影完一輪,換下衫,夠鐘食早餐。早餐享餐廳食。

餐檯有住客的姓名(幾無私隱),對號入座。然後又一人一盤,幾碟嘢咁。除了主菜,其他都係自助的,可以出去refill。但,老實講,小蟲真係唔慣食飯做早餐,所以見自助範圍有餐包,即刻立兩個食,加杯咖啡。舒服晒~~~


食完上房執嘢, check out完9:15am。送我地出去的服務員,鞠晒躬
睇住我地架車走。
哩間酒店各方面都好好,設施新淨,廁板有暖管。房景一流,
幾乎落地的玻璃窗,夠長夠大。唯一要彈係浴室個shower水流比較慢,不過都無損對哩間酒店的整體印象。

無車的話,可以搭穿梭巴士,同埋見到酒店自己有小巴的。


【邊間】
小松好風亭【環境 / 地點】      1/2
【房間 / 服務】     1/2
【食物】    
【幾錢】31500円 (一泊兩食,晚餐部屋內,連一節貸切風呂) + 725円清酒【幾大】和室八疊
【邊到book】Jalan.net【小蟲rating】      1/2
【Jalan.net rating】     1/2 (評語連結)

0 comments:

Post a Comment

到此一遊,留個字啊~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...