30 March 2011

2010 Sweet New York (Day 2 Part II) ♣ 五顏六色

Sweet East 之旅 ♣ Index



【Day 2】 2010.11.23 (星期二) 

在cafe一坐又坐到六點,未想食飯就選擇繼續逛。出發去NYC之前,一直想試下室外溜冰,所以做過功課知道邊樹有。最近Grand Central的,睇怕是在Library旁邊的Bryan Park。冬季的Bryant Park除了有冰場,還有一間間小屋,賣不同的物品,節日的氣氛很濃。


在冰場外企咗一陣,小蟲最終無溜,因為火柴人唔肯玩!其實一個人玩都唔係唔得嘅,不過一個「自轉」一個坐喺到等,戇居咗少少囉。而且室外都凍,齋坐都唔稱得上享受。所以觀摩完之後,又繼續逛。

睇吓地圖,決定去Times Square。沿路,越接近Times Square就越熱鬧,人多車多,燈光更多。五顏六色,閃的定的,播片的都有。老實說,香港雖然出名五光十色,但論格調,Times Square/NYC還是高幾皮。


這趟到Times Square逛,一來是無聊,二來當作是探路。事關打定主意一定會來看Broadway show,所以前來八八。沿路有不少廣告牌,主sell大型的show。另外也有小劇團,靠派街招吸客。我們哩挺「淺度遊」旅客,梗係睇啲大show啦,邊行邊看最近期的劇目,可以諗定之後去睇。小蟲也有些睇show貼士可以講講,容後開另一篇說。


終於來到每年蘋果倒數的位置。在電視睇得多,現在置身其中,就算無得倒數(其實從來都唔倒數!),感受一下也好。


最無聊莫過於那裡的一個大屏幕,拍攝路人然後real-time播返出嚟。我哋見有人駐足「頭惡惡」,便「惡」埋一份。


周邊有很多店舖,行行企企,逛得最開心的,係M&M shop, 樓高幾層放得落個摩天輪(真係坐得人架!)的Toys R' Us,和Hershey shop。不過就兩手空空走,因為可以臨走嗰幾日先買,唔洗托住周圍去。


九點幾鐘來到開餐的時候。Times Square的食肆當然唔少,但人一樣多,加上時候不早,有些就算有得食都唔慌可以坐得耐,所以唔易搵。最後在橫街搵到Brooklyn Diner,一心都係諗住有餐食就算,點知喜出望外。

餐廳外觀很美國:

小蟲的Macaroni & Cheese和火柴人的Cheeseburger deluxe,cheese味滋味。汽水和OJ,埋單連貼士USD58。

食完飯(意粉!),十點幾唔太夜就慢慢行返酒店。路過Macy對出馬路封了,又有音樂就走去八吓。原來彩排緊星期四的Thanksgiving parade。


今日成日都無搭過車。(所以小蟲覺得間酒店位置都唔錯)

(1) Cafe
(2) Bryant Park
(3) Times Square / Broadway

0 comments:

Post a Comment

到此一遊,留個字啊~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...