30 March 2012

2011希臘初夏 ♣ 遮都曬爆。。。@ Athens



六月初的雅典,完全是夏天的感覺。
烈日當空行神典,真係人都癲。。。


2011希臘初夏 ♣ Index

Day 10: 2011.06.09 (Thu)



雖然這次旅行的日數唔算多,但都係早機去晚機返,所以時間都見洗。
最後一天在希臘的行程,當然要行吓全希臘最多人去的景點:Acropolis雅典衛城。
由酒店步行去Acropolis,慢慢行大概十五分鐘。一張入場券,包去好幾個景點。有啲享同一個範圍,有啲遠啲。就算同樣享Acropolis範圍的,都會收幾次飛,所以張飛唔好周圍塞啦。





是日相當熱,開始無耐小蟲已經擔遮,行幾步見有樹蔭就去喱吓。
不過一邊上山,有樹的地方就越少。


入場後沿路已經有好多遺跡,不同大小的競技場,各有故事。
但不學無術的小蟲,無乜太大興趣逐個介紹牌慢慢睇,而且仲鬼咁曬,真係走夾唔唞。


當然,亦都有印象比較深刻的地標,其中Odeon of Herodes Atticus就是一個。




一來是因為看來頗為完整,二來是個即至現代也有用作表演音樂的場地。
後面個山,就係第一日去完嘅Philopappos Hill。



繼續捱上山,可以看到遠景。






襯托在藍天底下,建築更顯宏偉。





捱到山頂,離遠已經看得見全場主角Parthenon巴特農神典。


除咗山腳有啲樹木之外,一路係乾蒸。去到山頂都未開始參觀,小蟲頭頂的太陽遮忽然「噗」一聲,抬頭望望好似冇野,以為被野打中(例如石仔或雀A)。不過行多兩步,把遮開始下垂,再撐都撐唔返開。原來,kick住把遮個舊膠熱到爆咗。


AAAArrrrggghhhh.....最關鍵的時候把遮先走嚟爛。
雖然有帽,但大熱天時笠住個頭都幾唔舒服,所以鍾意擔遮多啲。不過無得揀啦。。。


又雖然有搽太陽油,但當然唔曬好啲啦。所以享個袋到,求其巢咗頁紙出嚟遮,遮得幾多得幾多啦。哈哈,好明顯係無執袋,張紙前幾日Santorini的地圖嚟。







基本上個神典似地盤多啲,真係望吓影吓相,到此一遊。
唔知跳乜鬼,純粹無聊。





唔係太多出場的旅行豬亦到此一遊。




山頂神典的周邊,可以眺望雅典市的景觀。真係識揀位置起神典。
好似入場費都有包的Temple of Olympian Zeus。
今日時間唔夠,唔會去睇。但之前享下面路過,係咁咦望過吓咁啦。




成個景點不斷進行復修,啲石塊分門別類,寫哂label攤出嚟。




除咗巴特農,另一座頗為完整的叫Erechtheion;有幾磚女人型的大石柱。




雖然好曬,但都行咗兩個鐘。去返地面望上去。。。


然後就走啦。。。不過途中享哩個行人專區行行吓,忽然聽到有電單車高速駛過,再撞埋一個路人到。嘩~咩事?!




初初以為撞到人,但跟住發覺被撞跌的人居然快速爬起身逃走!
原來。。。係捉小販!!


架電單車兩人一組,睇準目標出奇不而剎埋去,一架負責揸車,另一個襯個小販跌低再落車捉。不過哩次比個小販走甩咗,佢哋只好充公財物(紙遮幾把)。咁大陣仗捉小販,真係嚇得我哋一陣陣。


有個路人見我哋睇到目定口呆,就話:無事嘅,成日都係咁架啦。




好啦。今日剩下的時間,主打行街市,睇吓有無特別啲嘅手信買。


一般肉食當然有,其中見到一款認唔出係乜,個職員明知我哋無幫襯都拎一隻出嚟(全隻保鮮紙包實的)比我哋睇,仲話係rabbit嚟。點知正當我地定神望之際,佢突然放手隻兔仔享下跌,我哋比佢嚇一嚇。但佢跟手就接返,仲笑到卡卡聲。知道比佢整蠱一野,啤咗佢一眼之後,我哋都哈哈大笑。






兔仔之外,仲有一款我哋覺得好似恐龍。大家可以估吓係乜嚟。









肉類和海鮮外,最多的是香料。我哋都買咗唔少~
另外無花果乾都好抵,€3一大包,有益又好味。






跟住食個Gyros,享附近邊逛邊行返酒店攞行李出機場。
Monastiraki:




賣一楷楷的椰子







基本上Syntagma Square長期掛滿橫額,長期有集會(多數旁晚)。每逢有集會,旁邊就有幾架裝甲車和武警。


執返件行李諗住搭地鐵出機場,不過去到先知嗰條線是日罷工。





唔洗問,結果梗係搭的士啦。
個司機仲鬼咁多野講,如果去程遇著佢,可能多好多地方去,事關佢介紹咗好多local野比我哋聽。


最搞笑係講政治講選舉,我哋話哩個政府做得唔好搞唔掂啲經濟,咪下次選過個囉。點知佢話,都係一樣,因為只不過係swap the thieves,都係貪嚟貪去。swap the thieves哩個形容,真係一絕。





型仔司機以飛速但安全將我哋送到機場。可以搭到佢嘅的士,都算係旅程末段一個幾好的完結。小蟲諗,若然香港嘅的士司機大部份都咁型又talk得,小蟲都好樂意搭多啲。。。


(預告:愛馬仕酒店)


2011希臘初夏 ♣ Index

0 comments:

Post a Comment

到此一遊,留個字啊~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...