23 August 2012

野火下午茶 @ Elements

小蟲不是偷懶,但Day 3的遊記確實長篇,需要些少時間。
與其等到周末才有時間寫完,不如間間場去食個晏先。


野火下午茶 @ Elements


2012.08.19


近年城中熱門嘅活動,就是約返三五知己或家人,星期日去食個brunch。搞到稍有名氣嘅餐廳(唔理好唔好食),一係唔早啲都訂唔到位(早三個禮拜打去Caprice,都要排wait list第位個),二係星期日嘅lunch紛紛升格為brunch,然後收多一倍價錢。真係想輕輕嘆個周末,都變成高消費活動。

啱啱嘅星期日,小蟲就決定玩隨意。事前乜都唔訂,採取「食到就食,無理由無嘢食」嘅策略,享屋企hea到兩點幾,先出去Elements兜吓揀嘢食。

事前已經想試嘅Grand Central係首選,但公平起見,享civic square行個圈。去到Grand Central門口睇menu之時,撞到個貌似話事人嘅老外,同我哋爹咗兩句就送咗兩張免費飲品coupon。話就算今次唔幫襯,都希望遲啲有機會嚟試下,幾鬼識做生意。如果本身想試這餐廳的話,加埋張coupon,正常人可能已經行咗入去坐低;但唔知做乜忽然勾起小蟲條根,想再去兜兜先決定食唔食。





入返商場行個圈,涼浸浸嘅冷氣,令我哋毫無意欲再出返去熱辣辣嘅civic square。

最後,見好好好好好多年無食嘅Wildfire有tea set,都幾豐富咁就坐咗入去。
Grand Central唔洗失望,享coupon到期前,小蟲應該都會去幫襯你一嘢嘅。



假日tea set由3:00 - 5:30供應, $198二人,平日就$178,加一。都算幾抵。
本身有檸茶咖啡咁,加$35轉mocktail。
見到餐牌色彩繽紛嘅mocktail,抵受唔住誘惑,就揀咗兩杯。



一杯blueberry treasure,另一杯荔枝。前者係刨冰,夠凍又好味。
後者就差啲,非常普通口味嘅fruit punch一樣。

其實當時已經三點幾,同蟲老公個肚餓到打鼓,心怕一個tea set餵唔飽我地,所以要加餸。
嚟個black truffle olive oil king prawn linguini,唔好expect有松露味,但好多蝦仲好大隻,意粉嘅味道偏鹹,但都好食。


介紹吓tea set包咩啦~ 有8寸自選口味嘅pizza,夠晒自由。
我哋嘅double cheese and pepperoni,火爐即叫即烤,最鍾意重口味。



小食嘅份量都唔少,有炸雞翼、魷魚圈、洋蔥圈、多士仔、煙三文魚卷、檸檬撻、Tiramisu味cream puff、士多啤利macaroon。正常兩個人如果真係下午茶,都夠晒。我哋當lunchtea,加個意粉,未到飽到上頭殼頂,但就好滿足。埋單四百中。



最好就係人唔多,靜靜地咪幾好囉 ,咁先係小蟲覺得舒服嘅周末嘛~

0 comments:

Post a Comment

到此一遊,留個字啊~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...