14 March 2008

2008 日本東北 【Day 5 銀山溫泉】- 屹下屹下去銀山



路線圖 

香港
仙台 
松島
石卷
山形市
寒河江
銀山溫泉
最上峽
藏王 
 
山寺
仙台
香港

Day 5 (Part 2) 2008.01.24 (四) 
尾花沢 / 銀山溫泉天氣: 
(-3C)
由Cherryland渣一個鐘,享超市逛咗大半個鐘,四點先繼續行程。天氣真係麻麻,係咁落雪,又開始天黑。條路越來越難行,前後都無車,能見度廿米都唔知有無,啲路幾乎係行到埋去先見到。所以開得超級慢,幾驚撞埋去啲雪牆。有啲位,兩旁的雪高過晒架車,仲要好大風,除咗落緊的雪,仲刮起埋兩旁的雪堆,真係搞到乜嘢都睇唔到,開乜嘢車頭燈都無用。個種感覺真係好恐怖,好似「開眼盲」咁。
又唔可以停向路中心,唯一可以做,就係慢慢屹下屹下咁向前去。屹到五點,終於去到,攰到想死。

路過銀山莊,就知道已經到了銀山溫泉,亦知道各個旅館的停車場都係附近。我地訂了永澤平八,轉入去停車場搵佢的車位。好彩,享正門口,仲要係carport,起碼有瓦遮頭。以當時的雪勢,無carport的話,聽日都咪晒旨意搵得返架車。個carport可以泊到3 x 2架車左右,但當日計埋我地都係得三架。張相走時影的:

由停車場望落去銀山,就係咁的。有的手震 + 開始入黑 + 幾大雪 = 矇。


其實早兩日由松島出發,小蟲好醒咁將行李執開去一袋旅行袋,方便每晚轉酒店唔晒下下托兩大舊行李。到咗銀山,實在無辦法唔讚下自己,
因為旅館個條街無車入到去,由停車場行去旅館,近得黎都要幾分鐘。係漫天風雪的情況下,當然越少行李越好。話雖得個行李袋,但都仲有背囊手袋等雜物,
仲要係落斜,對鞋唔咬地,驚跣驚跌。行到去永澤平八,兩個雪人碌入去咁濟。


安頓好之後,趁未夠鐘食飯,就出去行一轉。幸好旅館有雨褸雪靴用品提供,所以今云行得舒服好多。不過風雪時快時慢,好飄忽,景雖然靚,但影幾張相就急不及待行完佢。


去到條街的尾段,就搵到亞信的故事的木公仔店:
伊豆こけし工房。雖然已經18:15,見燈光火著就殺入去睇。初初以為只賣こけし公仔的,但原來尚有很多無哩啦更的手信。

小蟲最後買了個牙簽座贈友,亞嬸嬸仲幫手揀個木紋靚點的。出返街回旅館,條街已經無乜人,大家應該食緊飯啦。

 

0 comments:

Post a Comment

到此一遊,留個字啊~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...