20 March 2008

2008 日本東北 【Day 6 銀山溫泉 - 最上川】- 向被「老點」的一天出發



路線圖 

香港
仙台 
松島
石卷
山形市
寒河江
銀山溫泉
最上川
  
藏王 
山寺
仙台
香港

Day 6 2008.01.25 (五) 
尾花沢 / 最上川 天氣: 
(0 / -3C)
食完早飯返房,已經收起披鋪。收拾好行裝,唔check-out住,出去行一圈先。當時已經09:10,大部份旅客都走得七七八八,係我地成日都做包尾個批。朝早和昨晚一樣咁大雪。日頭的銀山有另一種感覺,白雪襯建築物的深木色,對比鮮明一點。
 


路過的足湯,連個牌都鋪晒雪。成地濕漉漉,有無人浸架?

好啦,要走啦。返去旅館,飲埋杯咖啡先check-out。火柴人埋單,其實佢唔知要比幾錢,人地話幾多就幾多。點知比完,準備拎行李走,服務員跟出來問佢取回「Paper」(張單),原來計多咗錢。出過張單,今次啱喇。退返啲錢和比返條車匙,諗住開步爬返去停車場。要爬,因為條路斜斜地上,我地又無雪靴。點知服務好好,我地無要求都自動送我地出去。先將我地的行李放享架電單車到,由亞叔叔先駕電單車運行李出去街口,而我地就由服務員護送步行出街口。去到街口等一陣,亞叔叔換咗架細車仔,接我倆和行李由街口去停車場,唔洗我地行得咁辛苦。

去到停車場,因為有蓋,所以架車無比雪甕住。如果唔係就好似紅箭咀咁,變成一舊白色嘢。Warm-up吓架車,掃得雪黎,10:30先出發。本來今日先去最上川坐船仔,去埋山寺先去藏王棲息。不過已經晏晏地,去完最上川先再算。

由尾花沢去最上峡芭蕉ライン,預算一個半鐘左右。點知GPS指引的路線封咗, 頭一次行個條路都唔為意係封路,以為自己行錯咗。點知轉完彎,GPS recalculate過,跟佢去行,行完一輪,咦?點解條路熟口熟面既?原來佢計來計去,係咁兜,想行返封咗個條路,GPS想直去,但望下條路,前面得幅雪牆,只得轉左或轉右。求其揀轉左,但揀錯咗。結果同一條路行咗三次。激死。


遊完花園,終於回到正軌,繼續去。差不多去到附近,跟指示行呀行,轉入一條小路。一路行開始覺得唔妥,因為。。。係咁上山。條河無理由係個山上面嘛?! 見GPS終點支旗插享前面幾廿米,再望下出面。吓?咪玩啦,你插住個位,前面係山頭的一棵樹咋!! 好彩山上有屋,搵到個位掉頭,再set一次目的地,咕嚕一番,再黎!


又再行呀行,今次見到條河享旁邊,應該啱啦呱。點知,一個轉彎,又比佢指入條小路。一入咗去,都知又被老點,又係上山feel。不過條路太窄同太多彎,唔太方便掉頭。除非諗住扭好多手呔啦,又驚扭扭吓對面有車,所以都係行到有避車處先掉。

成朝比個GPS老點,明明開始時set啱目的地,但行行下走晒位都有既?! 而且有好多時明明享條大路上面行緊,但個箭咀歪晒位。

結果去到最上峡芭蕉ライン的古口本社港,差不多13:00。去買票 (
1970円 x 2),姨姨做動作話下一班船係13:40,然後嘰嘰喳喳講一堆嘢。佢都知我地唔明,走出counter去紀念品店搵個女仔埋黎。原來係位台灣人,幫我地解話,話可以買食物上船吃。我地見有時間,就去餐廳食埋先上船。

啱啱落完單要兩碗肉片麵和烏冬(
1500円),斟杯水,就有廣播,當然唔知佢講乜啦。估係叫搭客準備上船,但望下個鐘13:20,吓?唔係話班船13:40架咩?又被點了。我地的食物仲未到呢~ 然後個台灣女仔走來提我地,話夠鐘上船。見我地落咗單但未有得食,就幫手吹廚房叫佢地快啲,仲要pack埋當外賣取走,如果唔係班船就走架啦! 而廚房就琳琳禽禽咁,一邊道歉一邊煮。係我地唔好,咁遲先食,搞到人家「哩咁hea」,但居然係佢地道歉,我地十個唔好意思就真。揪住兩兜滾熱辣的麵食,趕落去碼頭,行得快整瀉晒兜湯,不過都上到船,因為人家等埋唶。


上到船要除鞋,求其坐低享門口位,就開始開餐食麵。成程船有個導遊講解,介紹兩邊景色,我地聽唔明的,就唯一兩頭望,和食麵。旁邊的兩位女士點了船上面的餐,吃不下當中的一盒飯團,就送咗我地。我地唔識講,導遊就向其他乘客說我倆是從香港來的。然後就話這條船,最多係日本人搭,其次係台灣人和香港人。這個,小蟲聽得到。

船程大概50分鐘,去到終點站草薙温泉的碼頭,岸邊鬼咁大風。

推介度:
1/2

入到室內,都係賣手信的地方。其他乘客散晒,我地就諗住搭巴士返古口本社港取車,點知15:10先有車,當時只是14:30。之前睇網頁都知道可以比2500円,代為將架車運去草薙温泉港,咁就落船即刻可以離開。但,等下巴士有幾閒?況且平好多喎。享近車站門口的室內位置搵個位坐,點知又見返個台灣女仔,睇黎服務員都係兩頭走,條船享邊就去邊個站。佢叫我地坐入面,會暖啲。見我地有排等,仲好好人咁斟咗兩杯熱茶比我地。



終於等到有車啦,上車比錢
(400円 x 2),中途會經兩個JR站,車費會平點。全程約15分鐘。返到古口站個門口差不多15:30,當然唔洗妄想可以今日去到山寺,所以就直接出發去藏王。


 

0 comments:

Post a Comment

到此一遊,留個字啊~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...