26 March 2008

2008 日本東北 【住宿 - 藏王】- Warm & Cosy



路線圖 

香港
仙台 
松島
石卷
山形市
寒河江
銀山溫泉
最上峽
藏王 
山寺
仙台
香港

Day 6: 藏王 住宿 2008.01.25 


15:30由最上川出發去藏王,GPS話要七點幾先到。唔係呱?咁耐?再耐都要行既,不過之前book住宿的時候,人家話18:15開飯。咁呀,唯有去到半路打電話比人,講聲話會遲到啦。行呀行,一路行,GPS就一路update個到著時間,其實根本唔洗咁耐,縮縮下變咗17:50就到。
跟指示,由上山方向去藏王,去到附近沿路一路登山。路段迂迴曲折,雖然無落雪,但怕跣呔,都係行到蟻爬咁穩陣。轉呀轉,今次無行錯路,順利到達。 我地今晚在藏王的住宿,在Pension Village,內裡有好幾間pension提供,地點(上圖左邊箭咀)比較偏離藏王吊車和溫泉位置。小蟲揀pension,一來想試下非和式的住宿,二來價錢較一般酒店平,三來睇相片覺得哩啲仿歐式的木屋好靚。但最大的問題,就係多數房間係無浴室的。要揀間有套房浴室,又有露天貸切風呂的,真係唔太多選擇。Pension Apple係其中一間。
Pension Village路口有地圖說明每家pension的位置,在大駐車場泊低架車,就行去Pension Apple。條路一啲都唔易行,厚雪,兼上斜,-8度的氣溫好明顯比-3度凍好多。

拉門入去,有啡花貓迎接,跟住男戶主就出來。帶我地行咗個圈之後,18:30食飯。間屋有兩層,地下係公家浴室,風呂,飯廳/廚房,娛樂室。二樓就係房間,smoking room(有電視),和公用洗手盆。今晚,只有我們兩位住客,一齊設施都係得我地用。
入房門口有個緩衝位,向前係浴室,向左係我地間房,向右係另一間房(當然係鎖咗)。這個雙連房,適合一家幾口用。我地間房,細細地,可以住到兩個大人加個細佬。

執好野,開飯先~~ 好豐富呀,有沙律,湯,帶子,主菜係牛腩,最後仲有雪糕和咖啡。主菜個汁,屋主介紹係一啲類似beetroot的蔬菜製成的。好好味,好合胃口呀! 終於有餐飽既食喇,全部掃清光! 仲一邊播輕音樂,旁邊點埋蠟燭,感覺好warm。

一輪狂風掃落葉,食飽飽就去娛樂室坐一陣,睇一陣電視。間房有好多書,不過唔識睇,仲有棋類和牌類遊戲。書當中,有不少是關於植物和耕種的,事關屋主自己種嘢的,夏天花園更種滿花卉。食早餐時,屋主比咗幾本相簿我地睇,全部係佢種植的成果。
攤完梳化,返房梳洗,然後去試下個露天風呂。出面黑麻麻,無景好睇。風呂四周都係雪,感覺唔錯。第二朝再去影相,望山景為主。

影完相就準時7:30去食早餐,一入去就發覺有隻白雪雪的貓貓懶洋洋咁行過,仲成餐係我地腳邊戀黎戀去,好鬼嗲。早餐同晚餐一樣豐富啱食,有水果,乳酪,煎蛋,牛奶,咖啡。Ummmmm....



食完就要走啦。屋主享食早餐的時候問我地架車有無四驅,因為想睇下可唔可以渣架車去屋前面,咁我地就唔洗踢對爛鬼波鞋行雪地。而屋前有條大斜路,所以一定要四驅先上到去。當時小蟲以為無(但後來返到香港先知係有
),所以唯有行返落去公共停車場。

享間pension前面影張相先,架戰車旁邊有另一間屋仔,係屋主一家人主的。下圖就係個公共停車場,睇黎昨晚無乜點落雪。一路行過其他pension,全部都係木屋仔,感覺真係好好。不過再好都要走啦,下一站係主打景點 - 藏王樹冰。




【邊間】Pension Apple

【環境 / 地點】     
1/2
【房間 / 服務】     
【食物】    
1/2
【幾錢】9450円 x 2 = 18900
円 (一泊兩食,連浴室 - 無浴室每人平1050)
【幾大】2-3人房
【邊到book】
Pension網頁
【小蟲rating】      

0 comments:

Post a Comment

到此一遊,留個字啊~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...