29 March 2008

2008 日本東北 【Day 7 藏王】- 逼過返工



路線圖 

香港
仙台 
松島
石卷
山形市
寒河江
銀山溫泉
最上川
  
藏王 
山寺
仙台
香港

Day 7 Part 1 - 2008.01.26 (六) 
藏王 天氣: 
(-3C / -15C)
由Pension Village去藏王吊車山麓站,大概10-15分鐘。在吊車站門口的停車場,09:30已經滿坐,被指咗去附近另一個停車場(1000円全日泊)。可能是星期六,感覺都幾多人,幾架大巴載大大少少的學生來。
吊車入口出面有售票亭,但只受現金。用信用卡的話,請移玉步到吊車入閘位,旁邊有隻窗賣票的。買完票(2500円/人)入閘,票價包來回共四程吊車。由山麓站到樹冰高原站,再由樹冰高原站到山頂站,搭兩款不同的吊車。
我地係該批分流的最後幾個,前面一大堆人。大部份人都係滑雪裝束,我地的裝束顯得格格不入。由入閘到上吊車,等咗15-20分鐘左右。山腳都係得-3度,上到去會點呢?出發前買的暖貼,今日第一次出場。

等到上車,前面上車的人有部份企得比較鬆動,結果後上車的(包括我地)要逼沙典魚咁逼入去,仲逼過繁忙時間搭地鐵返工。逼到和其他乘客背貼背,郁都郁唔到,乜景都睇唔到。好彩件大家的外衣夠厚,唔係就蝕晒底(比小蟲)
五分鐘後到達樹冰高原站,雖然未見樹冰的蹤影,但白雪雪的樹景已經好靚。行幾步,搭另一款吊車。這款有位坐,有乘客數量限制,舒服好多。幾分鐘後就到山頂啦,一落車已經覺得好凍,室內的溫度計顯示-12度,真係唔係好想行出去。出到去,更只得-15度。
天氣真係麻麻地,大風大雪,啦啦聲搵條頸巾圍住塊面先衝出去。嘩! 好XYZ凍呀~~~ 出面勁大風,吹到亂晒龍,
能見度好低,朦得好緊要,就算行埋舊樹冰都睇唔得清楚。tune過
啲相,勉強先得幾張睇到啲樹冰。
凍僵小蟲一條。
實在頂唔住,前後逗留咗十分鐘,影咗無幾多張相就縮返入室內。凍得咁交關,真係無興緻再出去。而且小蟲啲腳指凍到有啲痛,驚會甩出黎,所以都係離開好啲。嗰個鐘數(10:50)落山的人少,反而可以睇下景和影相。去返樹冰高原站有個大暖風機,小蟲坐係到燴咗好耐,啲腳指先好返啲,最後11:30落到山腳。
火柴人享山頂拍咗段片,當時問小蟲有乜感想,小蟲話凍到想死。見其他網友影好多相,樂在其中,好鬼佩服。這個主打景點,雖然值得去,但凍得和朦得滯而大打折扣。


推介度: 

下一個景點,係早一日去唔到的山寺,去完就要返仙台還車啦。渣咗一個鐘,享等紅綠燈時,見到元氣壽司。橫掂夠鐘食晏,不如就食
元氣啦。
入到去先知,所有壽司都係105円一碟,好抵啊~~~仲有冬日特別壽司,和奇怪食物添,定係小蟲大驚小怪呢。有薯條,cheese cake,蜜瓜,茄子壽司,漢堡扒壽司等。埋單,1575円。


0 comments:

Post a Comment

到此一遊,留個字啊~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...