21 July 2011

最強!Photobook大比拼



因為開始準備blook的製作,所以近期又睇返photobook公司的資料。除了之前幫襯過的舖頭,都想睇睇仲有無其他選擇。睇睇吓,發覺坊間有不少photobook公司大比拼的資料,其中有兩個真係唔share唔得。


http://www.digitalhomethoughts.com/news/show/97676/0/1/15

Photo Book Review
15頁的比較報告,用家試了12家photobook公司之後寫的。如果唔想睇晒15頁,跳去Page 14有結論。



http://photo-book-review.toptenreviews.com/


一家專做review的網站做的大比拼,有13間photobook公司比較,而且有圖表做總結,容易睇得多。



另外,如果無subscribe開photobook worldwide/hongkong的朋友,今期做緊好多特價呀!有買襯手~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...