22 September 2011

2010 Sweet New York (Day 14) ♣ 歸航與埋單



【Day 14】2010.12.05 

來到最後的一日,乘搭中午12:45的班機經東京回香港。
未夠八點去食早餐,再收拾細軟。為免麻煩,選擇直接由酒店搭的士去機場。
星期日的早上,交通非常暢順,只需半小時便由Soho區去到JFK機場。
連雜費,USD61,都算ok。最少不用先去Central Station,再搭機場巴士。

回家後,一直也忙settle down結婚後的各樣事情。
一直到剛剛的六月尾,去完希臘才有時間(或心情)埋數。
整體消費來說,最高消費的是住Trump Soho的三晚,其次是兩個人的機票。
分類方面亦是一樣,住宿和交通佔多數。
一來晚數比較多,二來除Int'l flight外還有三程domestic flight。

玩完之後,又要乖乖地返工揾錢啦。




(預告:後記感想)

2 comments:

  1. 看妳的旅遊 blog ...連洗費分析圖都有....超有計劃啊 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,宜家無劃啦,但數就有計,點都要知吓洗咗幾多嘅。

      Delete

到此一遊,留個字啊~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...