03 August 2012

2012廣州日半食食買買:一德

如果之前單出相片,又或者話係喺Log-on到買,大家可能唔會估十幾廿蚊嘅嘅價錢吧。
Anyway,大家好叻,估得都好接近。



2012廣州日半食食買買

 2012.07.07  - 2012.07.08


當日我哋逛嘅,係一個叫一德國際玩具文具精品市場的商場。初初見個門口殘殘舊舊咁,都無乜期望。覺得都係無嘢好買,而且間間舖頭都係賣差不多款式的貨品(好似香港啲格仔舖咁)。不過入到去行咗一陣,就覺得都ok喎。
大概有三四層,地方唔細。全部都係細細間嘅舖頭,樓面嘅格局有啲似電腦場咁款。



賣嘅一如商場個名所言,有玩具:玩嘅有,figure扭蛋有,細到手指甲咁嘅一set膠公仔都有;文具:相對比較少,都係筆呀,筆袋嗰啲;精品:鎖匙扣,小擺設,袋仔等等。仲有啲歸唔到類,例如電筒電芯,party服飾,保溫杯咁。

之於我哋一行四人,都係上咗年紀。無謂嘢、唔實用嘅都吸引唔到我哋。
本來想買哩個廁紙筒(RMB25),不過唔記得行返轉頭。一直以為實有其他舖頭有得賣,點知居然無!

其實好鍾意哩間舖頭嘅絨布貨品,除咗大中小各款袋,仲有大大個掛牆墊(有分格可以擺下信呀,鎖匙咁),座枱筆筒等。唔係天氣咁熱,見到絨布都出汗的話,都會買少少。最後只有蟲大姐買咗個紫色筆袋,好似RMB25。



另外蟲大姐話要買放十幾廿張信用卡嘅卡名膠套,見有成間舖頭都係賣哩啲,真係開心。香港嘅精品舖,最多都係得三兩款揀。跟住蟲三姐又話要買卡片盒,又揀埋一份。連本來無嘢買嘅小蟲,都揀咗個鎖匙包。

最後一人買咗兩個,都係RMB15一個,性價比高。大部份舖頭都係做批發,但都有零售。你問價的話,佢哋會問你買幾多,批發價當然會平啲。
脹卜卜嘅卡片包包,藍色嘅軟皮。

跟住蟲大姐又話要買保溫杯。我哋哩啲唔識嘢嘅,當然係睇款問價啦。點知舖頭老細見我哋講廣東話,就話自己人,問我哋買嚟點用。吓?飲囉,仲可以點用?原來佢話我哋揀嘅嗰隻款,質料好差,如果入貨就得,自己用就唔好啦。仲推介另一款,佢自己都飲緊(真係喺個位到載咗嘢飲),真係殷實商人!不過見零售價唔太吸引,都係運吉收場。
哩到係另一間賣杯嘅。
仲見到有牆貼賣,好似廿零卅蚊到。不過用唔著就無買嚟試。

最後就係bling bling,其實小蟲唔係特別鍾意,加上唔係用iphone。不過蟲大三姐兩人就揀得不亦樂乎,事關香港買個貼滿石嘅套都要幾百蚊,哩度一個都係RMB35,佢哋一人買咗兩個。實物都幾靚,但bling bling影相唔太靚,打個七折啦。
仲有iPad套,Samsung機套等。哩個係藍色,同之前張相個款係一樣但唔同色。
前後行咗兩個鐘,已經攰到行唔郁,唔走唔得。途中都見到有啲外國人嚟揀貨,有唔知係南亞定印度人,有西人,有日本人。小蟲估都有香港人嚟入貨。
商場門口一啲都唔吸引。另外有個新啲大啲嘅批發場叫萬菱,不過無時間同腳骨力今次去,留返下次吧。





0 comments:

Post a Comment

到此一遊,留個字啊~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...