12 August 2012

2012廣州日半食食買買:瞓七仔

賴天氣,賴心情,賴三賴四,總之就是忽然不想寫blog,於是便休息了一周。
(有睇小蟲FB page的話,就知唔寫blog可以忙啲咩)
好了,現在總算有點點心機,就講多少少廣州,順便完成這趟短trip,繼而開新trip。



2012廣州日半食食買買

 2012.07.07  - 2012.07.08





話說短短哋兩日一夜,都要揾個地方瞓㗎。反正都係瞓一晚,地方乾淨即可,唔洗靚最緊要平!內地有不少連鎖式的客棧,價錢相宜,口碑都還可以。其中一間叫七天的全國連鎖式「酒店」,大把分店比人揀。旺區可能會貴啲,以我哋揀嘅享火車東站過一個地鐵站的燕塘,都ok方便。



單係這個地鐵站附近,就已經有兩間七天。本來當然越近越好,但神推鬼push,訂錯咗遠啲的一間,大概行六七分鐘左右。唔係遠,但大熱天時買到一抽二冷就稱唔上享受囉。








對於哩種廉價住宿都無乜期望,lobby簡單都算企理,
有日用品賣(因為房內無乜用品提供,見下)。
服務員的態度出奇地好。



大家見到個牌,最貴的房就只係RMB305(門市價)。
以我哋出發前訂咗兩間房,一間double,一間twins,埋單都好似係RMB187和207,抵!

入房睇吓質素得唔得先~~


裝修都算新淨,不過手工就麻麻地。
用品方面,有毛巾、掛牆鹼液洗頭水供應;其他個人護理如牙膏牙擦要自備。







大床房(double)唔算大又唔算迫咁啦,有電視冷氣熱水煲都算係咁。
有wifi,有lan線。
張床舒服,但枕頭扁撻撻就扣晒分。



蟲姐們的雙床房就好得多,地方又大啲,而且比咗尾房有落地玻璃景,有無搞錯!
雖然個景唔係靚,但總好過我哋要面壁~


不過落地玻璃都有代價㗎,一來對住馬路嘈啲,二來熱好多。






外觀方面就一般啦,最奇怪無啦啦條走廊貼啲無理啦更嘅公仔。
同埋有公家風筒,無錯,係要企享走廊到吹頭的。







根據我哋估計和觀察,相信雖然七天係連鎖式,但個別分店的質素都可能會有不同。有啲殘啲,有啲附近環境差啲。如果習慣行走江湖無所謂的話,咁就難唔到你。但如果有些少要求的話,最好都係check真啲虛實比較穩陣。
哩間分店,論價錢質素,還是可以推介的。

http://www.7daysinn.cn/

0 comments:

Post a Comment

到此一遊,留個字啊~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...