01 April 2014

香港咖啡店 Guide to Hong Kong Cafes



(2015.Apr 更新:如欲查看更多咖啡或cafe的資料或照片,請移玉步到instagram。)

哈!忽然周末想去飲啡喎,於是睇吓望吓、又摷吓記吓,唔覺意就離晒題咁整咗條咖啡店list出嚟(真係整list整上癮)。本來淨係得名同地區,但反正大家都有用,不如執好啲然後公諸同好啦。事先聲明,口味哩家嘢人人唔同。而且有啲都好耐歷史啦(所以比埋個日子大家),品質keep唔keep到都成問題。相對比較有特色的咖啡店先會入list,連鎖式咖啡店免問。而去過覺得似食店多過咖啡店嘅,亦唔會放入嚟。有好嘢,不妨交流吓吖~

♥ 心得總結

  • 飲啡的人都知,杯啡就算同一間公司同一個人同一隻豆,每次沖出嚟都可以唔同味,所以試咗唔好飲,係各下不幸,唔好找小蟲晦氣。
  • 每間Cafe都有自己「洒家」的項目,例如有些擅長hand drip,有些較擅長拉花,有些叻siphon,有些只是甜點出色,有些裝潢有特色。最緊要是事前知道它的強項在哪,較對期望。不知道的,亦可以問問barista或店員。
  • 如果無睇過Sydney食嘢篇,在此提一次嘞;啡友可以裝個叫Beanhunter嘅Apps,方便揾啡店。http://www.beanhunter.com/iPhone-Android-Apps

  礙於時間有限未能逐一寫blog,只能在FB Page上簡單說兩嘴和出張相。有興趣者,請到facebook album查看。

想成頁睇,唔想框實晒,就按此


18 comments:

  1. 幾時去哪一家 cafe 都記得咁清楚, 厲害!

    ReplyDelete
  2. 勁 ! 下次出開門想飲野, 要參考下你條 link !

    ReplyDelete
  3. 而家喺公司玩沖咖啡都好少喺出面飲,只喺間唔中去illy飲返杯,貪就腳。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 自己沖都好玩,不過一來懶二來技術有限,都係出去飲嘆啲。 XD

      Delete
  4. 你好利害, 連咖啡店都研究埋!

    ReplyDelete
  5. Great list. You are so professional!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔pro啦,只係有飲但記性唔好,先要寫低佢啫。 :)

      Delete
  6. I am not into coffee, but I love eating cakes. Try the ones in Tin Hau. ^^

    ReplyDelete
  7. 第一次留言. 你整個coffee shop list 真係好好. 我都好鐘意飲咖啡 (但其實對咖啡無乜認識), 得閒可以跟你張逐間試下.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁得閒多啲嚟留言打個招呼吖(不過我好懶update個blog,哈)。近年香港真係多咗好多認真的啡店,如果試咗邊間好,記得嚟講聲。 ^.^

      Delete
  8. Great job and thanks for your effort !!
    我都係淨鍾意飲(無研究 x 2), 呢個 list 真係好正~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 客氣客氣,最緊要幫到人又幫到自己(記性唔好) XD

      Delete
  9. 小蟲整理文章的手法干净利落容易找资料, 我真的好喜欢;)
    能否分享如何把 Guide to Hong Kong Cafes : Guide to HK Cafes excel 资料加入部落, 加上上下拉动看资料?
    Email: siawsiawlife@hotmail.com ;)
    感激...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 太客氣啦(羞)你有用google drive/google spreadsheet嗎? 在那裡創建好你要的列表,然後File >> Publish to the Web... 在上部分揀選Start publishing,下部分揀"Html embed to the page",再copy & paste那段html落你的blog文便可。那個上下拉動的框架是自動產生的,按html碼內的長闊設定和列表本身的長短而調。:)

      抓圖:http://i1186.photobucket.com/albums/z364/bugstravelography/LifeMisc/ScreenShot2014-10-04at124652am_zpscc9de1bd.png

      Delete

到此一遊,留個字啊~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...