13 April 2011

2010 Sweet New York (Day 3 Part II) ♣ 有人喜歡藍


Sweet East 之旅 ♣ Index



【Day 3】 2010.11.24 (星期三) 


一心諗住去老麥上吓網,搵下去邊好。但wifi弱到不得了,由二樓試到落地下都唔得,只好放棄。看旅遊書知道Century 21就在附近,過去望望有無好野執。樓高幾層(已經唔記得幾層),賣的說是有品牌的貨品,但格局有點笠亂。小蟲搵唔到野買,但火柴人就執咗見Paul Frank Tee,USD11有找。

之後還有整個晚上要熬,為免繼續流離浪蕩,就決定去睇show。其實在South street seaport到過TKTS booth,看過有甚麼特價票,但大部份有興趣的劇目也在broadway,不想兩頭騰又走出times square,便選擇去看其他。

A corner at South street seaport:

其實在未出發之前,跟個住過NYC的外籍同事吹水,他提議我去看Blue Man Group。看過評價不錯,又見比較近宜家的地點,就搭車過去Astor Place的劇院即場買票看。

因為是買即日的門票(USD85pp),位置已經排到最尾嗰幾行。但見場地唔大,應該都睇得清楚呱。買好票,就安心到附近揀餐廳食晚飯。食肆不算少,但filter咗亞洲食物,就剩下不多。結果,覺得熱氣還是要吃Soup N' Burger,埋單USD27。 



八點鐘開show,早廿分鐘去到排隊。表現場地頗細,約九成滿。三個搽到自己藍精靈咁嘅表演者,整個show都無開過口,用表情和動作搭夠。有有創意的敲擊樂表演,但更多是和觀眾interactive的遊戲。



被邀去玩的觀眾,是否「媒」就很難說;如果係,都只能話係非常高質素的「媒」。全長大概一個小時多啲,熱熱鬧鬧,無乜冷場。我倆覺得都唔錯,幾另類又有啲搞笑。用價錢衡量的話,$85就貴咗啲,$65就合理。

網上都有啲影片:
Blue Man Group - Drumbone (Last Call Vegas)



(1) McDonald's at Fulton Street
(2) Century 21 Department Store
(3) Astor Place



Sweet East 之旅 ♣ Index

0 comments:

Post a Comment

到此一遊,留個字啊~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...