07 May 2012

回應:旅行的問題及習慣

香港確實是個令人忙碌不堪的城市,發覺就算再勤力,亦只可以維持三四日先blog一blog。想追吓blog友的文章,都要花啲時間,比啲時間,小蟲努力緊呀~

見Dennis最近的post問了好些旅行相關的問題,頗為有趣。本來想直接回應,但覺得自己有些(只是有些?)長氣,而且未準備好繼續寫遊記,所以開一篇來回應兼間場。

好~ 故且看看小蟲和大家對旅遊有乜睇法。


1) 喜歡有既定的行程,還是真的「自由」行?
以前會plan得足啲,宜家少好多。最多都係決定去邊幾個城市,中間的connection,預每個地方去幾多日。其他如搭咩車,去邊度行,食乜野,就去到先搵先算。住宿就一頭一尾嗰日就一定會訂定,其餘就視乎出發前有無心機同時間去訂。當然,如果風險比較大的地方,就會plan得足啲。

 2) 出發前會做budget嗎?
都係以前會,宜家少好多。心目中大概有個數,旅途上應洗則洗,唔會特別慳,又唔會特別奢侈。小蟲唔係太鍾意買埋啲無謂野,情願食咗佢好過,所以齋食住行其實有個譜。 旅途中小蟲會日日記數,返到屋企做個summary,得個知字;對於下個旅程,係無參考作用的。

 3) 會帶多少衫呢?
小蟲去五日同去廿幾日的衫都係差不多,分別只係一個trip途中經過的季節會唔會不一樣,就帶唔同季節的衫旁身(真係好麻煩)。如果可以,就盡量帶啲可以mix-n-match的衫,影相無咁悶(但其實宜家好少入鏡)。去得耐就更加要travel light,越少野越好。最憎拉個大/重行李,「論論盡盡」咁。所以一定唔會日日唔同衫,情願去到洗衫。

 4) 會帶香港的食品過去嗎?
會帶沖劑,主要係消熱氣和飲品。例如竹蔗茅根,夏桑菊,好立克咁。其他就好少帶。

 5) 會帶多少對鞋呢?
出街鞋就一定著一對,帶一對後備或替換。如果日數少,就會搏一搏齋著一對。另外一定自備拖鞋。

 6) 睡覺會開燈嗎?
多數唔著燈,因為好怕撐眼。不過屋企人有時會開廁所燈但掩門,有條光罅。小蟲都唔反對。

 7) 會玩得天昏地暗、睡得日上三竿嗎?
懶蟲和旅伴都唔怕夜,但怕早起。如果要跟local tour或者趕車趕飛機無得揀就無辦法,但一般都唔會早。無野趕的話,一定較到住宿早餐時間的最後一刻才出去食。

 8) 會換銀包嗎?
視乎地點。如果安全的,就唔換。危險的就換個核凸銀包。

 9) 會帶飾物嗎?
都係視乎地點。如果安全的,會帶啲小飾物(小蟲都無乜誇張野)。危險的話就一啲都唔帶。

 10) 會帶甚麼類型的底底呢?舊的?新的?紙的即棄?還是綿的即棄?
以前會準備定啲舊嘅去用完掉,但搞搞吓邊有咁多舊野?平時用開乜,就會帶乜,要洗就洗。

0 comments:

Post a Comment

到此一遊,留個字啊~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...