19 April 2008

2008 日本東北 【Day 8 仙台】- 「富沢博士」真身


 


路線圖 

香港
仙台 
松島
石卷
山形市
寒河江
銀山溫泉
最上川
  
藏王 
山寺
仙台
香港

Day 8 Part 1 - 2008.01.27 (日) 
仙台 天氣: 
( -4 / 4C)
來到旅程最後可用的一天,本來都係行下街,shopping下。齋shopping好似悶咗少少,加上頭一天在仙台之時,觀光點當中想去地底の森ミュージアム,不過星期一休息,所以決定今朝去睇睇。所謂朝早,去到都已經11點。搭地鐵去到長町南(240円 - 広瀬通駅出發),行幾分鐘就到。

哩個景點其實係當年開發社區的時候,發現了二萬年前森林的遺跡,加以保全和興建成為博物館。入場費
(400円/人)。好犀利架,一大遍樹根,仲有人類生活的痕跡。當然,如果無說明就橫睇掂睇都睇唔出啦。

圍欄旁邊,有個掛住張證件的伯伯,看來似義工,負責向遊人介紹。佢向一群日本人介紹完畢,就走來我地到想講解。我地話係香港來的,佢覺得好出奇咁,可能無乜外國遊客來呱。於是就走去拎張英文簡介比我地,等我地自己睇。

行完哩層(地底),就上一層去睇展館。講下當年的人類,動植物咁,行咗一個鐘左右。去到出口,又見返個伯伯。佢已經換返衫,睇來收工咁樣,不過都不忘叫我地睇下放在出口的兩輯Video。其實所有展品和Video,當中都有個卡通人物叫富沢博士:


當小蟲睇完個Video,忽然覺得那個伯伯同富沢博士有八九成相似。同火柴人講,原來佢早就覺得。咁得意?搵自己個樣做卡通人物?不過都係我地估唶。

推介度: 1/2
行完返去仙台,成朝無食過嘢餓到暈咁濟,搵嘢食先。享香港無食過MOS Burger,又成日聽人話好味,既然去到「原產地」,等係試一試。

今期有限定雞包,試下先,仲要了個蝦包,連飲品(1220円)。兩個包的味道唔錯,雖然唔稱得上好好味,但作為快速充飢的一餐,算幾正~


食完就開始小蟲的shopping時間,本來有幾個品牌的東西想買,可惜仙台始終無東京大阪咁大,好多品牌都搵唔到邊到有得賣。隨便亂行,去到間幾大的Mont bell,一行就行咗大半個鐘,跟手行入去個啲一條二條唔記得乜名的購物街,總之有嘢買就係好街,名字已經唔再重要。



0 comments:

Post a Comment

到此一遊,留個字啊~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...