16 April 2008

2008 日本東北 【住宿 - 仙台】- 幾闊落



路線圖 

香港
仙台 
松島
石卷
山形市
寒河江
銀山溫泉
最上峽
藏王 
山寺
仙台
香港

Day 7: 仙台 住宿 2008.01.26 


還完車,就去到位於
広瀬通的青葉の湯 ドーミーイン仙台ANNEX。當初揀佢,係一來評語唔錯,價錢算合理,二來開張無耐,最鍾意貪新鮮。雖然唔係特別近仙台車站,但步行五分鐘左右,絕對接受得到。

Reception在三樓,所以check-in / check-out都要先去三樓。接待員的英文好一般,最搞笑係佢地有本簿仔,寫低晒應該講的說話(英文),然後可以出貓拎住來講。不過都係驚講唔掂,最後成本簿隊比我地睇。其實內容最主要係話間酒店有風呂,分男女時段,女的時段設有密碼等等。


入到間房都無乜特別,係個洗手盆放享出面,同埋都幾闊落。起碼有忽位放晒行李,唔洗懾下懾下咁出入,兩個人行來行去都ok。另外,垃圾桶分了兩個,一個係可燃燒,和非燃燒類的,搞到掉垃圾時都要諗一諗,掉完有好似唔啱咁,又拎返出來掉過。

浴室無浴缸,要浴缸請往大浴場。哩間酒店,小蟲無乜料可以寫,因為無去浴場,又無食佢的早餐。淨係用過大堂的電腦,想預先check-in機位,可惜原來港龍仙台出發的飛機係無online check-in的。整體企理唔錯的住宿,想在仙台都有風呂浸的話,可以試下哩間(雖然我地無試)



【邊間】
青葉の湯 ドーミーイン仙台ANNEX
【環境 / 地點】     
 
【房間 / 服務】     
【食物】 NA

【幾錢】9500円/night (不包早餐)

【幾大】Double
【邊到book】
Jalan.net
【小蟲rating】     
【Jalan.net rating】       1/2 (評語連結) 

0 comments:

Post a Comment

到此一遊,留個字啊~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...