02 January 2012

賀新年。品啡 X Art Jam @ Knockbox Coffee Company



到訪日2012.01.01(日)
短評有回頭,不過希望下次少啲人。
地址上環太平山街14號B地下
資料http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=69027

本來已經draft緊另一篇blog,想寫吓遊記。不過見新年流流,都係講吓新年活動先。咁啱得咁橋,都係同咖啡有關。

早兩星期到過Knockbox想試試這間小店,不過太小的關係,那天碰巧無位,只好另訪其他店舖。既然有心去試,只是差遲早的問題。12月28日他們通告了有新年活動,便是跟Oscary Wine & Art有個cross over,新年日來個coffee tasting X art jam。價錢唔係貴,有得飲有得畫,加上只有廿來個位,小蟲第一時間仆倒去報名。




基本上無限時的,但為免要特別早起,約了四點才出現。
去到knockbox,已經有不少畫家已經開工中。不過小蟲視察過環境,覺得邊畫邊品啡係無可能的事,只算其一比較妥當;所以棄權畫畫,只來喝啡。


見門口剛剛有兩個位,便坐底兼入內看看落柯打。


是日要照顧廿幾個畫家,加上部啡機壞壞地,店主忙得不可開交。餐牌就只有個黑板仔,是豆的選擇。隨便跟店主說要杯espresso,有甚麼豆可選。他說平常店內只有單品豆,這天剛好有隻blended的guest bean,由泰國一間roasting house混的;而且遞交給美國(相信是SCAA呱)評分,達90分,店主也挺詫異云云。那就試試吧。


感覺上,espresso的份量比一般的少耶。香氣未算突出,入口帶有果酸,body挺滑,o答到尾隱隱有點朱古力味。店主覺得此啡屬balance,比較適合一般大眾,但卻欠缺特色。

Guest Bean espresso要$30杯,都幾貴,不過當試下咁囉。平時單品的$15杯。


店舖細細,和一位叫Cerise Yip的designer共用,一眼睇晒。整個環境像實驗室多過咖啡店。
店主幾乎無停手咁沖hand-drip,可能是忙於製作招牌的Coffee Grand Slam,一個價錢可以試三杯不同的咖啡。
牆上的掛畫簡單得來很可愛~


是日有不少畫家或咖啡友帶同狗仔出現。


坐在店舖前,看著人家畫畫。你無睇錯,條路是向下傾斜的。
空間頗為狹窄,自問未夠本事在這個setting盡情發揮,還是輕鬆地欣賞別人的作品好了。

如無意外,下星期會再來knockbox試試其他咖啡。希望無咁多人,店主可以有空傾偈。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...