14 March 2012

2011希臘初夏 ♣ 醉人。婚禮。一仆一碌睇日落




辦好租車手續,就再一次回到酒店取回行李(因為之前只是接了我們三人去office),
輾轉到四點才出發去第一個景點 Santo Wines



2011希臘初夏 ♣ Index


Day 8: 2011.06.07 (Tue)




享Santorini揸車,基本上頭一張相已經總結了;不太闊的路面,
有行人,有大量學神feel的自駕遊車輛,有四驅爬山車,有電單車,仲有驢仔。



Santo Wines位於主港口Athinios附近,由Fira駕車本來是一條大直路 。
 不過跟路牌行九曲十三彎的路,繞過Pyrgos,跑到油站入油加問路才到。
後來發現我們發雞盲,之前路過咗都睇唔到。


不過前後都係講緊大概廿分鐘的事。






駛入酒莊範圍泊好車,就去揾tour的資料。
不過是日最後的一個導賞團已經出發而且爆滿,所以無得睇。



最抵死係,我哋想訂明早的團,但個職員係都要我哋聽日打電話嚟問,又話好多時reserve咗比出面的旅行團,唔肯定聽日有無位,無伶兩可咁。最後我哋都決定聽日去其他地方算數,反正全世界的酒莊唔差得好遠,去少次都無礙。








既然無得睇,就齋試酒啦。


享停車場旁邊的餐廳,是試酒範圍,環境好好,當日仲無乜人。只是初期有旅行團參觀完畢,散咗之後只剩散客三五七人。


全世界都用尾入泊位,好容易一望就知道邊架車係香港人揸嘅。





環境好舒服,無Fira嗰邊咁多屋,真正一望無際。我哋就坐享半露天的位置逍遙快活。

可惜明明今朝曬到死,下午居然起雲,有啲擔心睇唔到最後一個享Santorini的日落。







有得三個人,就叫最多款式來試。
喜不喜歡這兒的酒就因人而異,只能說唔啱我哋的胃口。








食吓望吓飲吓傾吓,本來都無坐咁耐。臨場加插提供了不少娛樂,是一對當日在Santo Wines結婚的couple,我哋無無聊的全程做埋賓客幫佢哋撐場(離遠用眼球啫)。



小蟲覺得嗰度係個唔錯的結婚好地方,個景又靚,賓客多少都無問題。










這兒除咗賣酒之外,遊客生意當然有Santorini的手信。人少少可以慢慢睇,又無Sales喺咁跟住(旺區會㗎),加上價錢比出面平啲,所以我哋都買咗好多野先走。


同埋,唔走唔得啦,因為驚趕唔切去Oia check-in酒店同去睇日落。






攞車的時候,已經係6:53pm。






琴琴青揸去Oia,大概半個鐘。
我哋無醉駕,亦無超速㗎。


去到Oia中心掉低架車,見到好靚的雲中日落景,毫無準備啦啦聲影幾張,先去揾間酒店check-in。不過好心急,話晒日落唔等人。。。








幾經轉接先揾到間酒店(下回再說),本來想去Oia的著名例點看日落,不過老板娘話應該趕唔切(當時8:10pm),因為要行去都幾遠。所以佢提議我哋揸車去Amoudi Bay。

吓?又要攞車同揾路,揸車會快啲?睇地圖都唔近喎~









揸到半路真係好擔心,唔知仲有幾耐先到。所以懸崖勒馬,唔理啦,見有忽爛地就泊低,好歹求其睇咗個日落佢啦,好過完全無得睇。


四野無乜人,夠哂靜,亦唔洗霸位。






雖然求其,雲層亦厚,但總算睇咗。
估唔到有雲有霞,反而令離遠的島嶼有迷迷幻幻的感覺。





話說我哋企享忽爛地睇的時候,原來旁邊係間細酒店。內裡唔知係職員定客人,見我哋影日落,就邀請我哋入去。初時都恐防有詐(例如要我哋叫杯野飲)無入去,到後來再邀,見人家誠懇有心就入去企吓影吓。





哩間酒店雖然唔喺Oia中心,但返嚟睇過價錢都抵,又有日落美景。
不過就只啱晒自駕人士。





天氣唔算最好,見唔到個蛋黃跌落水平線。我哋亦等到見唔到太陽的蹤影先離開,繼續前去Amoudi Bay。其實都係揸多兩分鐘。。。






哩度只有小小的地方,唔揾食就無野行無野做。
既然差不多九點,唔食野唔通打倒回府咩。


然而,都係用人氣哩招,揀咗間叫Sunset的嚟食。


個燒烤爐周不時傳出陣陣香味。唔~~~~




正所謂靠海食海,唔食海鮮點得呢~






所有碟頭的味道略略重手(較鹹較酸),不過都算好食。
職員照顧開遊客,各方面都幾醒目同識做。
加埋食得海鮮,都唔荒會平。連埋酒水,€106。



食飽飽,夜麻麻揸車返酒店。
由這裡出Oia中心,彎路多而且無街燈架。小心。


(預告:型英帥大隻)


2011希臘初夏 ♣ Index

0 comments:

Post a Comment

到此一遊,留個字啊~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...