10 July 2012

思前想後

其實整個facebook page好簡單,但都思前想後究竟整定唔整。本來個blog嘅人流唔算多,「多舊魚」整個page都唔見得多幾多人去睇,所以create咗個page大半年都無執過。但考慮到有時實在無時間寫blog,又或者有一張半張相想post,都係facebook方便啲;而且交流更加快捷。加上有一個好重要的原因,就係小蟲唔想再搞個個人facebook。無錯,係好奇怪的做法。因為越嚟越覺得facebook用享個人層面上無。意。思。近年最多都係post啲無關痛癢的事或照片;比較起上嚟,反而個blog仲多嘢睇。

係朋友嘅,根本唔需要靠哩個渠道知道小蟲發生緊乜事。唔熟又或者唔啱channel嘅朋友,可能已經filter咗關於小蟲嘅feed。掉轉睇,小蟲都filter咗嗰啲成日炸板嘅「朋友」。人,只會對自己有興趣嘅事多加留意。如果已經去到揀嘢嚟睇嘅階段,咁為乜仲要個個人facebook account呢?何不反過嚟做,你有興趣嘅先subscribe我,現實中是否朋友都無所謂,最緊要啱傾啱睇。

好啦,發完牢騷,都當然要吸引吓大家去like小蟲個page嘅。騎騎~ 除咗偶然快post(即係唔會出現喺blog嘅quick update)之外,會有旅行相簿(話晒揀啲相梗快過寫遊記嘅)。仲有仲有!!放得出嚟嘅相,都係唔會打格仔嘅。不過睇唔睇到樣,就考你眼力啦。

而且大家放心,page owner係睇唔到subscriber嘅profile或資料㗎(除非set咗public嘅嘢),所以唔洗擔心私隱嘅問題。放心like啦!

0 comments:

Post a Comment

到此一遊,留個字啊~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...